We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

L'HOME BRUT - La resist​è​ncia

from El disc de la M​ú​sica en Valencià Vol. XIV by escolavalenciana

• Streaming + Download

Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.

PROTECCIÓ DE DADES.
    Al descarregar aquesta cançó acceptes que la teua adreça de correu electrònic puga ser incorporada al sistema de tractament de Fundació Escola Valenciana i que, sempre que es complisquen els requisits exigits per la normativa, pots exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició/revocació, en els termes que estableix la normativa vigent en matèria de protecció de dades, dirigint la vostra petició a l'adreça postal, carrer Josep Grollo, 91- baix. 46025 Benicalap - València, o bé a través del correu electrònic gira@fev.org.
    Purchasable with gift card

name your price

about

Llums del Nord (Primavera d'Hivern, 2019)

Més informació sobre aquesta banda a www.lhomebrut.com

lyrics

El sol vol amanéixer
cau la rosada dels arbres
siluetant les ombres
que ens ha deixat aquest llarg hivern.
Que la brúixola no em falle
si desapareix l'estrella polar.
No xafaré cap senda,
m'enfrontaré a la inèrcia.
Si el vent em bufa en contra,
seré la resistència.
perquè em porten fins a tu.

i amb la fragilitat d'un món que s'esfondra com si xafares un sac de farina i l'única escalfor d'uns repelons que em roseguen els genolls, em faré un mapa de totes les caigudes que atresore. I el seguiré, com un senglar que ensuma en la distància. Perquè, què faries tu si a l'arbre que tens davant només li queda una fulla? Pensar que és l'última, la que l'acomiadarà? O potser és la primera que acaba de nàixer? I si t'acacen les pors, què faries tu, eh? Foc o fugir? Què faries tu?

credits

from El disc de la M​ú​sica en Valencià Vol. XIV, released March 17, 2020
Manel Samper Garcia, Alexandre Sanjuan Bernabeu, Eneas Ribelles Ortiz, Carlos Part Pellicer, Martin Aguirre Ivars

license