We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

about

lyrics

A foc lent

En la cuina, remenant per la nevera ansiós, famolenc com una fera. Hora de sopar, ningú espera: una altra nit ou fregit, pa i pebrera. Paladar selecte pressupost exacte, per aquest projecte som autodidactes. Però tenim tacte, veritat que t’agrada tot? No tens problemes però el plat que prepararem avui és art: t’esperen delícies, sabors d’infart. Esperem que te fartes i vulgues tornar; si tastes BlackFang seràs reincident: no fem degustació, fem plats contundents. Amanida de cogombres strictly; botifarra negra, Spike Lee tira-li; oli de per ací, també nigga-nigga serà el vi.
FOC!!! A foc lent farem bon caldo, bons ingredients a preu de saldo: calfem els cossos, cuidem la ment, amb fonament preparem els instruments. Redobles simples, baixos grossos com Ronaldo una bona ceba i un bon cardo explosió de sabors... Petardos, cordes i Hammonds afegirem un fardo.
Arròs baríton, saxo al forn, trompetes de la mort estàs de sort, farem l’amor sobre els fogons ben fort. No caldrà fer esport per a cremar calories, aquest és el tema que volies. Gastonomia rítmica, melodia culinària, tasta l’aroma d’una banda extraplanetària, mel de romer en l’harmonia. La veu, la veu deixem la al bany Maria. Get your dancing shoes, we make sticky music like glue, from La Plana to Honolulu. De la carta o del menú no rush mate, we hate cooking fast food. El secret no està en la massa, amor i temps, paciència i bona traça cremar la grassa en música nutritiva i mira, ja comenceu a generar saliva. Consumiràs el fang de forma compulsiva, addicte a la dieta que és més addictiva descuidant la figura però sentin-te viva alimentant l’ànima de forma positiva. Cullera de swing en cada compàs, un bon papeo entra per boca orelletes i nas, picant a la paraula afegim un pessic. Ja saps: a la taula i al llit al primer crit. Un pessic de picant en cada paraula i nyas! ja tens el plat a taula.

Font: https://www.viasona.cat/grup/calmoso-the-blackfang/a-foc-lent/a-foc-lent

credits